Dört Kitabın Manası

Standard

Sen sana ne sanırsan

Ayruga da onu san

Dört kitabın manası

Budur eğer var ise

İlahi bir aşk ver bana

Kandalığım bilmeyim

Kaybedeyüm ben beni

İsteyiben bulmayım

Al gider benden benliği

Doldur içime şenliği

Dirilikte öldür beni

Varıp orda ölmeyim

Sen sana ne sanırsan

Ayruga da onu san

Dört kitabın manası

Budur eğer var ise

Bülbül olup öteyim

Dost bağında yatayım

Gül oluben açayım

Ayruk dahi solmayım

Aşktır derdin dermanı

Aşk yoluna koydum canı

Karagözüm aydur bunu

Bir dem aşksız olmayım

Hacivatım aydur bunu

Bir dem aşksız olmayım

Sen sana ne sanırsan

Ayruga da onu san

Dört kitabın manası

Budur eğer var ise

Yunus Emre’den alıntılanıp Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü filminde kullanılmıştır.

Dört Kitabın Mânâsı

Bir Yanıt Bırakın

