Taocu Soytarılar Partisi Manifestosu

Standard

1. bu parti komple taocudur ve soytarılığı amaç edinmiştir.
2. partiye taocu sevişme tandanslı taleplerle gelenlerin kıçlarına “taocu sevişgen” damgası dağlanacak ve memlekete teşhir edilecektir.
3. parti tüzüğü gereği soytarılığın her türlüsü ve en şiddetlisi (yaratıcılık konuşturun) partiye giriş biletidir.
4. partimiz her biçimde yaşamak durumundadır. bu nedenle sadece kendi soytarılığının ürünü olan bağışlar (para, mal kabul edilmez) partimize alınır.

Partimiz kardeş hareketler olarak entipüften müfreze ve henüz ortaya çıkmamış olan transhipnotik köpekler ve bir iki farklı grupla doğrudan ya da dolaylı eylem birliği içindedir.

eylemsellik alanımız davranışlarımızın kaynaklarını sorgulama ve bizleri koşullandıran güdülerden özgürleşme tabanlıdır. bu temelden yola çıkarak her türlü ortak üretim biçimi ve yaşam biçimlerinin savunucusuyuz. tin ile olan ilişkimizi en üst düzeyde tutabilme adına sürekli eylem ve her yerde eylemi savunmaktayız.

soytarılıkların hedefi mevcut yapısalcılığı kırmak ve yapısız, kimliksiz, sıfatsız yaşayışın oturtulmasıdır. şiddetin her türlü partimizce yasaklanmıştır. eylemlerimiz yalnızca benliklerimizi – benlik imgelerimizi yıkma hedefi ile yapılabilir. bunun aksinde davrananlar derhal partiden ihraç edilir.

parti üyeleri belirli periyodlarla doğa ile temas halinde olmak zorundadır. bu aralıklar parti mensuplarınca ortak alınan kararlarla belirlenir. parti yönetimi diye bir yapı yoktur. soytarılık gereği böyle bir yapı yadsınır. taoculuk gereği hareket önderliği kendiliğinden gelir işlevini yerine getirir ve gider. soytarılık hareketi döngüsel bir eylemlilik içindedir. yeri geldiğinde en aşırı uçta benlik üzerine aldırıda bulunur, yeri geldiğinde o imgenin köpeği
olur. ama bütün bunları yaparken keskin bir kararlılık ve niyet içinde olur.

partinin herhangi bir mensubu parti adı ve görevini kendi çıkarları amacı doğrultusunda kullanır ya da teşebbüs eder ise alnına “ben bir aptalım” dövmesi yazdırılarak toplum içine bırakılır.

her soytarı kendi eylemlerinden sonuna kadar sorumludur. hiçbirini inkar edemez ve kaçamaz. yalnızca kendini kurtarmakla yükümlüdür. dava
arkadaşlarından yarı yolda düşenler, tökezleyenler olsa bile o yürümeye ve kendini dinamitlemeye devam eder. yapılan eylemlerin hiçbiri kişisel imgeyi güçlendirici tabanda olmamalıdır. mutlak yıkıma sürüklenmelidir. taocu bir duruş ile dışarıda fırtına kopsa içeride demir gibi sağlam ve sabit olabilmelidir. farkındalığı sürekli tetikte olmalıdır. algısı açık yora’lara hazır doğrulamaları gerektiği anlarda hızlıca kullanabilmelidir. sırf bu amaçla feng shui öğrenmeli, döngülerin metaforlarında kendine yitirme adına i-ching çalışmalıdır. ancak bu çalışmaları yapıyor olmayı bile soytarılığa vurmayı bilmek
zorundadır.

bir taocu soytarı toplumcu değildir. sadece kendini kurtaracak olan pragmatisttir. bunun aksi düşünüş baştan hata, ölü doğacak bir bebektir. bu nedenle toplumsal aydınlanma hedefi kesinlikle yoktur. bu niyette olanların ellerine “ben toplum aşığıyım.” yazılı pankartlar japon yapıştırıcısı ile yapıştırılacaktır.

taocu soytarılar hayatın kendi sistemi içinde mükemmel olduğunu kavrar. burada arızalı olanın aslında gereksiz yere düşünen beyni olduğunu bilir. böylece her taocu gibi önce kafadaki sesi susturur ve kişisel geçmişini siler. yerni soytarı kimliği ile geçmişinin izini sürer. arkasında kalan erkeciklerini geri toplar. bileşim noktasını hareket ettirebilmek ve gerekli yerlerde sabitlemeyi bilme adına qi gong yapar. aksi durumlarda konuşan patates olur ve sürekli patates soyma cezasına çarptırılır.

bir taocu soytarı hemen hemen her koşulda kendini alkol denizinde, halisünajenlerin hiçbiri ile gereksiz savaşçılık gösterileri yapamaz. bu konularda gelişme hedefleri olanlar ise transhipnotik köpekler grubu ileri gelenlerinin denetimleri altında eğitimden geçer ve bir başka gerçeklik dizgelerini oluştururlar. bu biçimde alışkanlıkları olanlar hiçbir biçimde partimize dahil olamazlar. algının kırılmasının bedensel denetimden geçtiğini kavrayabilen taocu soytarılar bu becerilerini büyü geçişleri – ve – türevleri ile sağlamayı günlük edimleri haline getirirler. yapmayıp konuşanlar ise “sadece
konuşuyorum ve boş konuşuyorum” etiketli t-shirt, kazak, ceket, yelek, etek vs ile hayatlarına devam etme zorunda bırakılırlar.

partimiz üyeleri kimliklerini sonuna kadar gizlemek zorundadır. sonuçta kimliksizliği savunuyor olmamız gerçeğini lütfen aklınızdan çıkartmayınız. partimize üye olmak için merkezlerimizi aramanıza gerek yok. biz sizi buluruz.

kardeş hareketlerimizle eylemlerimiz sürecek.

3 responses »

  1. sayın yazar Taocu Soytarılar Partisi ismini nereden esinlendiğinizi sorabilir miyim? Zira hem bu isim hem Entipüften Müfreze yıllar önce benim yazdığım yazılarda kuruldu:) Kaynak göstermeyi neden tercih etmediniz:)

    • Efenim haklısınız.
      İsim babası sizsiniz. Sizlerin güzelim manifestolarınız içerisinde okumuş ve buradan yola çıkarak ilgili yazıyı kaleme alma cüretini gösterdik. Malum yazı bir ekip işi. Ben sadece söylenenleri yazdım.
      Taocu Soytarılar Partisi ismi Sn. Oktay Şılar tarafından ilk defa kullanılmıştır.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s