Beş Bölümde Yaşam Öyküm

Standard

1) Caddede yürüyordum.

Yolun ortasında derin bir çukur varmış.

Içine düştüm.

Kayboluverdim… Umutsuzum.

Ama bu benim hatam değil.

Buradan çıkacak bir yol bulmam sonsuza dek sürdü.

2) Aynı caddede yeniden yürümeye başladım.

Yolun kenarında derin bir çukur varmış.

Sanırım onu görmedim.

Ve yeniden içine düştüm.

Inanamıyorum, gene aynı yerdeyim.

Ama bu benim hatam değil.

Çukurdan çıkacak bir yol bulmam uzun bir zaman aldı.

3) Aynı caddede yürümeye başladım.

Yolun kenarında bir çukur vardı.

Bu kez onu gördüm.

Ama gene içine düştüm…

Benimki bir alışkanlık.

Gözlerim faltaşı gibi açık.

Nerede olduğumu biliyorum.

Bu benim hatam.

Bu kez hemen dışarı çıktım.

4) Aynı caddede yürümeye başladım.

Yolun kenarında bir çukur vardı.

Çevresini dolandım.

5) Ve başka bir caddede yürümeye başladım.

Tibetin Yaşam ve Ölüm Kitabı’ından.

Bir Cevap Yazın

